2015年5月6日 星期三

台灣花蓮新組合之旅~~~~(5D4N) Day 2

Ck仔。樂遊四方。

第一日:: 飛啊飛-> 轉火車-> 市中心-> 彩虹觀光夜市-> 石屋燒肉火鍋
第二日:: 七星潭-> 清水斷崖-> 太魯國-> 松園別館-> 自強夜市
第三日:: 七星潭-> 牛山呼庭-> 石梯坪-> 月洞奇觀-> 山灣水月溫泉會館
第四日:: 回台北-> 無老鍋-> 寧夏夜市
第五日:: 回港之用

o係早上, 我嘗試起身睇日出
5:45 起身... (樓下說5:53分日出)
不過, 乜都冇, 只係好暗好暗.. 同仲係落緊雨


其實個海既色係靚既~ 好, 再訓


大約八點零訓醒, 個天幾靚~


黎張全景XD


民宿早餐, 唔好期望太多, 但食得飽你 :P


襯包車司機未到, 出去影下相先


遠遠的雲好靚


呢一個moment, 冇落雨!




以下呢張, 是特登的, 我唔識形容有咩感覺.. haha





七星潭出名既當然係石 !
真係粒粒都好靚~




睇下個海D色幾正




其實我係好鍾意望海的... 因為真係好舒服





幫朋友影相期間, 突然好大浪.
結果係點?
XD


濕曬... 佢對腳.... 濕足一日 >.<


呢位朋友... 其實... D人o係老遠的好不好?! XD
佢驚到係咁走XD


我都有經歷過, haha


好彩, 冇事 :P


包車司機到了~ 我地包左第二同第三日~
其實我只係講左第二日我想去清水斷崖同太魯國~第三日我想遊海線~ 真係咩planning都冇XD
上車, 司機俾我睇呢2日既行程~ 我地話第三日係去溫泉會館, 之後佢打番總部, 
再俾電話我聽, 總部同我講話要加錢...仲話我地冇一早講...
啊... sorry = =' 車隊真係有部署D... 好似加左NT 1000 咁上下錢.
因為我上次台中係卜私人的.. 而都係當日先firm去邊玩.......

anyway.. 然後司機就帶左我地黎呢到
喂啊..........
好似俾人賣豬仔去購物咁
個感覺好奇怪...
由呢一刻開始, 我覺得自己係中國國內!!!



個裝潢, 真係好似國內購物景點XD


咁佢又唔係貴, NT14 一粒
我地買左4粒食, 都唔洗NT100...算啦, 哈哈
而且, 係幾好食的


黎到第一景點
落雨
但我地得2把細遮, 司機俾左2把大遮我


好靚啊
如果好天, 應該仲正!!!





然後去太魯國了~
先去以下呢到, 司機叫我地睇個影片, 話係得獎的
啊... 我睇左3分鐘到就訓著左.. (片長12分鐘)
haha
因為... 好累, 好好訓, 條片係靚既, 但只有音樂~冇人講野...
所以如果你都好累同好易訓著, 就唔好入去睇啦
因為我地4個有3個都訓左.....
其實... 好唔尊重= =' 為此我希望道歉.



再車左一陣就到砂卡璫步道~
我記得係video到睇過!風景很好的! 好期待!!!



不過要行的.. 來回約1小時





行左5-10分鐘到..
哎啊...........................
唔行得.....
可能因為出發前幾日地震....

唯有回頭


原來太魯國有好多隧道的, haha


黎到一個位, 要帶頭盔, 我地係咪要行呢到呢?


真係既?!


其實只係怕D沙石跌落黎~
哈哈! 話曬都係天然景象.
咁又係既...







大約一點幾, 食飯
好似大約HKD4X-5X 1個SET
唔好講笑, 其實幾好食~ 同o係呢到咁荒蕪既地方, 唔算貴
尤其個水餃!!!



其實D景既相我都唔肯定我有冇掉轉次序...haha
因為到到都差唔多XD



黎到呢到, 其實我係見到朋友咁做, 然後又搞事一番
後來先知佢地做緊咩...
此橋乃慈母橋...
慈母出咩? 慈母多敗兒XD







頭先O個條吊橋冇行
而家行另一條了XD


好穩陣的


來到長春祠~
冇上去, 行到呢到就回頭LU


遊完全程大約只係2,3點~
司機介紹一D地方俾我地...
但其實都係岩冇落雨既時候的...
不過都要講番, 算好彩, 行緊太魯國時冇咩點落雨!
如果唔係更麻煩呢

黎到呢個... 松園別館
其實最值得行就係防空洞





真係可以落去行的!


之後司機帶我地黎呢到行行. 因為實在太早了XD


最值得提的係蘇老師紙飛機!!!!!!!!!
真係好神奇!!! 係點飛都會飛返你手既飛機!!
大家可以上網search下, 會搵到好多資料~ 拎專利既飛機, 真係不得了!
而佢幾年前原來都黎過HK表演的!



蘇老師本身係教授黎的..
佢對紙飛機既熱誠, 真係好值得我地敬佩!
所以都買了一點來支持他!!!


然後我地行遠左少少
朋友既台灣朋友介紹我地黎呢到食甜品
絕對可以一試, 我最愛豆腐花!!!
好香!
不過我忘了間店係咩名= =
好似叫... 蔡記!?
我真係忘了...................


到六點, 司機催我地了. HAHA!
我地上車~再試去彩虹夜市!!!

啊............
都係冇開= ='
乜事啊!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


因為唔想太早返民宿~我地決定... 自強夜市照去!!!!!

雖然好細, 但已經滿足XD

呢個粟米講到好好食
不過... 唔... 我唔覺.. haha..
我唔會再食 :P





朋友行過見到D海鮮好大隻, 話要食~~~


隻蝦真係幾大


不過....... 我覺得全部都麻麻地.. hahahaha
連我唔係好識食海鮮都覺得唔係好新鮮XDXD
但.. 唔平架!!!
所以大家要小心D.. haha. 可以唔洗食!

回家去~~~~
買生果!!
台灣生果真係好好食!!! ^V^ (至好係唔洗自己切)


另外, 我係好鍾意食樂事薯片的, 去到世界各地都要試樂事乜乜乜
今次有狠辣香炒蟹味XD
都唔差 :P



待續...

沒有留言:

張貼留言