2015年4月16日 星期四

久違海洋公園新鮮樹熊記

Ck仔。樂遊四方。
https://www.facebook.com/chiuck1001

終於拎番起個keyboard 的番起個心肝打遊記...
話說上月去左海洋公園玩~~
其實一直都覺得海洋公園係好應該拎相機去的, 因為真係有好多動物影~
(我的確鍾意睇動物多過玩機動遊戲)
不過好似平日都冇咩機會入去影相, 至少寫遊記以來都冇再去海洋公園...
今次, 滿足自己!!! ^^
Let's Start!!!




一入場緊係搵新開既樹熊館啦~!
聽職員講話好似係呢面, 呢到又有隻樹熊~
但........
點解我搵唔到既~ 我地圍住呢個綠色野1個圈, 都搵唔到入口...
後來問職員先知, 呢個係鬼屋, 暫不開放的XD
哈哈哈哈哈, 唔怪之得搵唔到入口同人龍...


原來係老大街既大娛樂戲院先係!
你真鬼馬~!



今日係呢2位朋友仔陪我玩^V^



睇D告示已經覺得好可愛
不過令我諗起樂天熊仔餅XD


一入門, 有條好短既片睇


經過呢條走廓就到
隻樹熊好得意啊!
好肥嘟嘟!!!!!!!


入到去, 館內唔算大.
不過好靜, 大家都好守秩序


怕大家O曹到樹熊, 不停有安作人員在旁


雖然我唔記得O係澳洲係咪睇過呢D牌, 不過又的確有少少親切感




哇, 睇相佢地3個都好可愛啊!!!!!
因為個樣睇落好蠢XD


不過我唔好彩... 佢地全部... 係全部訓緊覺...
o係FB見到朋友影到佢地冇訓時既樣, 真係好得意架!!!
不過樹熊既睡姿都可愛既 :)





你呢個姿勢... 唔累架咩??


哩到咁埋... 係咪以為我見你唔到?


呢隻雀仔都好靚, 佢叫笑翠鳥~



仲有駱駝~


不過好細隻, 唔知係咪BB黎?


有部機俾人捐錢保育的


入面仲有野玩, 哈哈, 幾得意架~


玩完仲可以拎番張cert XD


出番去souvenir店睇~



D公仔好得意, 我最愛呢一隻!!!!!
好可愛, 積地好舒服!!!不過.... 我已經有太多公仔了...
haha




一去親遊玩地方, 我都會鍾意攤位遊戲~~~


當然玩番D先走 :P


之後去睇小熊貓
其實我最愛就係小熊貓, 佢地個樣真係好可愛
好似一個小朋友咁




熊貓呢... 又係訓多=____=
佢地仲懶過我...


上山 ! 海洋列車係偉大發明, 唔洗排隊上山感覺真好


分享2個我最鍾意玩既機動遊戲
就係呢個.... 雷霆節拍~~~~
黎黎黎, 邊個陪我玩?!
至多我蝕底D坐出面


一路玩一路笑




其實完左後覺得... 好想三個人坐, 應該仲好笑 (係要猜輸左坐最出XD)
不過職員唔俾.. 話至多只可以2大1小咁坐....
唔.. 咁冇得玩lu...

第二樣鍾意玩既... 哈哈哈
係... 碰碰車

冇咩好介紹. 
純粹想分享我好鍾意玩 :P






睇企鵝仔~~



原來都真係有唔少人會join餵企鵝
唔知個感覺係點架呢
不過... 真係有D貴.. 我唔會捨得俾...


去睇雪狐~ 話說我唔記得左佢個名, 我上海洋公園website搵番的..
.結果發現. o個張相同我影既差好遠!
我呢隻... 肥好多好多好多...
haha...果然好食好住




唔信你睇下XD (下圖為OP website既相)


再玩咁上下, 唔係好晏, 但我地已經好累...
可能因為當日天氣突然熱了......
所以我地想回家了....
我又想... 搭下纜車, 心想, 都未到六點, 應該唔係好多人掛

點知.. 我地都等左1小時.....
等到個人吽曬...............


就有得上車, 笑番啦


好似好多年都冇搭過纜車了






咁風景又係幾靚既^^"




落車, 呢個位...唔, 大家睇多張相先


我有句好老土既說話從心彈左出黎...
就係......
海洋公園, 真是屬於香港人的...

呢D景... 好香港感覺..

好啦, 我認我hard sell左, 無計啦, 呢個位亦係等緊朋友去洗手間既位...
哈哈...
係諗多左少少架啦~


之後見仲有D時間, 睇埋個海洋奇觀~



又有我最愛既魔鬼魚啊 ^0^


拿, 最後~~~送番張日落相俾大家先~~~~


唔好意思...
俾人識穿左...
我係到自製filter...
哈哈.....
咁................真係咁樣靚好多丫嗎...XD



yeah, 終於打好 :P
答應自己, 下星期開始打台灣之旅.
否則, 我應該會開始忘記了一切發生過既事.........

加油加油!!!!!

其實, 寫遊記真係為左滿足自己, 記得自己同朋友既遊玩 :)
當然, 如果有你地支持, 我會更有推動力去寫啦^^
Like 左我Fans page 未? 未就快D Like 啦
Like 左既... 不如幫我share開去丫^^



Ck仔。樂遊四方。
https://www.facebook.com/chiuck1001

Ocean Park 出發日期: 15/03/2015

沒有留言:

張貼留言